Dropshipping

Najczęściej zadawane pytania:

Czy możemy oznaczyć paczkę Twoim logo lub etykietą?

Tak, jeżeli dostarczysz nam własne materiały reklamowe (etykiety z logo firmy, taśmy firmowe, etc.) możemy odpowiednio oznaczyć przesyłki wysyłane do Twoich klientów końcowych.

 

Czy możemy wystawić fakturę w Twoim imieniu?

- 75zł miesięcznie - dodatkowy sklep w oparciu o IAI

- 30zł? miesięcznie - faktury wystawiene w subiekcie?

- wydruk faktury dostarczonej mejlem


Czy oferujemy usługę pakowania towaru jako prezent?

yyy...

 

Czy oferujemy usługę cross-docking?

Aktualnie nie oferujemy takiej usługi.
Jeżeli jednak masz dla nas ciekawą propozycję współpracy, skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@yooca.pl lub maciek@yooca.pl.

 

Czy jest możliwe anulowanie zamówienia?

Tak, zamówienie można anulować we własnym zakresie do momentu zmiany jego statusu na realizowane.
Po zmianie statusu konieczny jest kontakt telefoniczny z pracownikiem hurtowni: +48 713103708.

 

Czy można zmienić listę towarów w zamówieniu?

Tak, zmiana listy towarów w zamówieniu możliwa jest do momentu zmiany statusu zamówienia na "realizowane".
Status "realizowane", oznacza, że towar został już skompletowany w magazynie i jest przygotowywany do wysyłki.
Po zmianie statusu konieczny jest kontakt telefoniczny z pracownikiem hurtowni: +48 713103708.

 

Czy można zmienić dane adresata lub adres dostawy w zamówieniu?

Tak, zmiana adresata lub adresu dostawy możliwa jest do momentu zmiany statusu zamówienia na "realizowane".
Po zmianie statusu konieczny jest kontakt telefoniczny z pracownikiem hurtowni: +48 713103708.

 

Czy obsługujemy zwroty i reklamację jakościowe?

Nie obsługujemy zwrotów. W przypadko reklamacji jakościowych prosimy o kontakt z pracownikiem hurtowni: biuro@yooca.pl

 

Jakie są dostępne metody integracji oferty produktowej?

Integracja może odbywać się:
- poprzez odpowiednie pliki z ofertą hurtowni, dostępne w formatach: IOF (format IAI-shop.com), XML lub CSV,
- integrację w oparciu o API IAI-Shop.com

Więcej informacji odnośnie integracji uzyskają Państwo pod adresem: maciek@yooca.pl.

 

Czy dostarczamy dane o produkcie, jeśli tak to jakie?

Tak, w ramach integracji dostarczamy zdjęcia produktów oraz w przypadku części produktów, również ich opis.

 

Czy będę miał podgląd informacji dotyczącej zamówienia na każdym etapie jego realizacji?

Tak, informację o kolejnych etapach realizacji zamówienia:
- otrzymasz drogą mejlową, przy zmianie statusu zamówienia,
- możesz sprawdzić w panelu własnego sklepu internetowego

 

Czy wysyłamy towary za granicę? 

Tak, zamówienia zagraniczne wysyłamy za pośrednictwem kuriera GLS lub Poczty Polskiej.
Wysyłka zagraniczna możliwa jest tylko dla zamówień opłaconych, nie możliwości wysyłki za pobraniem.

 

Czy realizujemy przesyłki za pobraniem?

którzy kurierzy obsługują przesyłki za pobraniem + przelew do klienta - oddział firmy?


English
English
Ogólne warunki handlowe
Oferty rabatowe
Koszty wysyłki
Yooca
Facebook
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel